FAQ

Jeg har fået en forkert vare. Skal sælger eller jeg betale for at sende varen retur? 

  •  Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur.
Varen skal sendes til:
Kreabarn.dk
Ny Carlsberg vej 7, 1 tv
1760 København V
Danmark

Du kan også fortryde ved at nægte at modtage varen hos Post Danmark. Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen inkl. forsendelses-omkostninger når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen
 


Jeg har opdaget en fejl ved min vare. Hvor lang tid har jeg til at reklamere?

  • Der er 30 dages fuld returret. Når du handler på Krebarn.dk. har du 24 måneders reklamationsret. Er varen beskadiget, kan du sende en e-mail til os på support@kreabarn.dk med en beskrivelse af skaden, så vender vi tilbage inden 48 timer med en guide til hvordan vi løser opgaven sammen. Dette kan betyde, at du enten får varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opståetsom følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Husk derfor at gemme din faktura, hvis der skulle opstå et problem. Hvis din faktura skulle være bortkommet skriv da til os på support@kreabarn.dk - så sender vi med glæde en ny til dig.  

Jeg har brudt forseglingen. Har jeg stadig fortrydelsesret?

  •  Ja det har du.


Jeg har lige bestilt nogle varer, hvornår kan jeg forvente at modtage dem?

  •  Hvis alle varer er på lager kan du forvente levering inden for 3-5 dage. Hvis ikke alle varer er på lager oplyser  vi herom pr. mail.


Jeg har ikke fået mine varer. Hvad gør jeg?

  • Skriv til Support@kreabarn.dk Vi kan ikke gøre så meget hvis du har valgt at få det sendt som A-brev, da der dermed ikke følger et Track and Trace nummer som der gør når du vælger at få tilsendt din pakke som en pakke.


Jeg vil gerne bestille en vare, men den er udsolgt. Hvad gør jeg så?


Jeg har lavet en ordre hos jer. Hvordan kan jeg være sikker på, at I har fået den?

  • Hvis du modtager en tak for dit køb mail, har vi modtaget din ordre, hvis du er i tvivl ret da henvendelse på support@kreabarn.dk



Jeg vil gerne have sendt en gave direkte til modtageren. Kan jeg det?

  • Ja så længe du oplyser adresse på modtageren ved dit køb, hvis du ønsker at den skal pakkes ind som gave, kan vi også gøre det, vi skal bare have besked enten på ordren under noter eller på support@kreabarn.dk


Jeg ønsker at foretage en bestilling til en institution og skal bruge en elektronisk faktura. Hvad gør jeg?


Jeg har fået et gavekort til Kreabarn.dk - hvordan betaler jeg med det?

  • Når du har lagt varer i indkøbskurven kan du inden du når til den endelige betaling indtaste en gavekort kode og derved betale med det, gavekort koden har du modtaget pr mail. Hvis ikke ret henvendelse på support@kreabarn.dk


Indeholder nogle af jeres varer Phthalater?

  • Nej - Vi får testet vores varer inden vi pakker dem.


Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?

  • Du trykker på menupunktet, der hedder Produkter, - her kan du se hvilke varer vi har. Trykker du på billedet af varen, vil du kunne læse en beskrivelse og vælge det antal du vil købe, og evt. vælge andre farver og størrelser. Når du har valgt din vare og antal, så skal du trykke på knappen "Tilføj til indkøbskurv". Nu ligger dine valgte varer i indkøbskurven, men du kan stadig nå at rette i antallet eller fortryde købet ved at trykke på "Slet produkt". Er du sikker på de ting du har lagt i kurven, så trykker du på knappen "Betal", og du vil nu skulle indtaste dine oplysninger. Når du har indtastet dine oplysninger, skal du trykke på knappen "Fortsæt" for at betale. Du vil nu modtage en "tak for dit køb mail" efter kort tid. 


Har I en fysisk butik?

  •  Nej det har vi desværre ikke.


Hvornår trækker I pengene?

  •  Pengene bliver trukket lige så snart du har tastet dine oplysninger på Paypals hjemmeside